poniedziałek, 20 kwietnia 2009

Dziekuje

Witam wszystkich po dosyc dlugiej przerwie i od razu ogromnie dziekuje za wszystkie maile, ktore otrzymalam, za troske i zainteresowanie. Nie sadzilam, ze niektorym brakuje mnie tutaj, ze ktos zauwazy moje znikniecie... Bardzo podbudowal mnie fakt, ze gdzies tam w swiecie sa osoby, z ktorymi wlasciwie sie nie znamy, a ktore w jakis sposob pojawily sie w moim zyciu - oczywiscie dzieki wspanialemu scrapbookingowi - i ktore zasypaly mnie pytaniami " co sie ze mna dzieje " - to pozwolilo mi zabrac sie do ponownej pracy. Zycie czasami zaskakuje nas niespodziankami, niekoniecznymi tymi dobrymi, ale gdy sie wie, ze cos ma sens, ze dla kogos jest wazne to co sie robi, ze ktos czeka chociazby na maly znak, to serce od razu wyrywa sie naprzod. Dziekuje i pozdrawiam wszystkich tak cieplo, jak cieple jest slonce za moim oknem :-)

1 komentarz:

rudlis pisze...

Witaj, czekamy na Twoje prace :*