niedziela, 31 maja 2009

Karteczka urodzinowa

Mam troszke zaleglosci w blogowaniu ale to dlatego, ze czesto nie moge otworzyc ani wlasnego bloga, ani od innych dziewczyn, do ktorych czesto zagladam. Nie wiem co sie dzieje, pojawia sie jakis problem i wszystko znika. Zaczynam sie obawiac, aby kiedys calkowicie blog mi sie nie "zapodzial". No ale poki co, pokazuje karteczke urodzinowa dla pewnego wspanialego dwulatka, mojego bratanka. Karteczka jest prosciutka, zrobiona w atomowym tempie...

Kartka o wymiarach 10x13 cm
Papier : Dovercraft - Kids, niebieski karton
Stemple : Folia Bringmann - Variostamp Birthday
Dodatki : tasiemki, cieniowania tuszem Disstress - Broken China, cwiek

2 komentarze:

Zielonooka pisze...

nie martw się ja też ostatnio miałam z tym problemy ale chwilowo wszystko wrociło do normy:). tłumaczę sobie, że pewnie coś robili na bloggerze i dlatego takie cuda się działy.
pozdrawiam:)

bomiel pisze...

bardzo fajna.