niedziela, 11 lipca 2010

Kartki urodzinowe

Otrzymalam zlecenie na dwie karteczki urodzinowe. Jedna miala byc jasna : biel i roz, druga ciemniejsza. Osobiscie bardziej podoba mi sie jasniesza karteczka, bo kiedy teraz patrze na fotke tej bordowej, to kojarzy mi sie bozonarodzeniowo, chyba z powodu listkow Pine i kolorow oczywiscie :-)




Kartki o wymiarach 12x21 cm
Papier : Glass of Wine oraz Herbaciany Ogrod z ILS
Cwieki : Latarnia Morska - Czerwone krysztalki kwadratowe ( scrap.com.pl )
Stemple : Polpomp - Bilet z data, Scrappy Cat - Birthday
Kwiatki : Latarnia Morska - Kremowe hortensje i margerytki ( scrap.com.pl ), Prima oraz papierowe rozyczki
Dodatki : tasiemka bawelniana, tasiemka atlasowa, perelki samoprzylepne, listki dziurkaczowe

7 komentarzy:

Ktosia79 pisze...

Przepiękne i niezwykle romantyczne kartki !!! Uwielbiam takie.. a w Twoim wykonaniu po prostu boooskie :-)

Zielonooka pisze...

ech dawno mnie tu nie było aż wstyd:/.
piękne są te kartki i ta druga wcale nie kojarzy mi się z BN:)
Pozdrawiam serdecznie:*

Gosik pisze...

świetne, pierwsza niezwykle urocza :)

Anna Zaprzelska pisze...

Obie są przepiękne, Jowitko! Mnie osobiście bardziej podoba się ta czerwona:)

Peninia / Gosia pisze...

Prześliczne karteczki:)Pozdrawiam upalnie:)

Unknown pisze...

Przepiękne !!!!

Ludkasz pisze...

cudne są:)