wtorek, 13 stycznia 2009

Baby





Moj pierwszy wordbook!!! Balam sie bardzo, ze nie podolam zadaniu, poniewaz jestem na poczatku swojej wedrowki ze scrapbookingiem, ale postanowilam, ze podejme wyzwanie i udalo sie. Jestem przeszczesliwa!!! Mialam duze problemy z wycinaniem i to zajelo mi najwiecej czasu, ale dotrwalam do konca. Mam nadzieje, ze albumik sie spodoba rodzicom malenkiej i slicznej Mai.
Baza BABY ze Scrapinca ( http://www.scrapiniec.pl/ )
Papier : Making Memories - Maddi
Stemple : Efco - Motywy Dzieciece
Dodatki : kwiatki Prima, tasiemki roznego pochodzenia, guziczki, metalowy wozeczek, wzory z roznych dziurkaczy

5 komentarzy:

MOLLIK pisze...

śliczny! mi się podoba :)

Nowalinka pisze...

Wygląda świetnie, podziwiam zapał i wykonanie, bo ja nadal nie tknęłam swoich baz...

Ewelina pisze...

:***, Przecudowny, a ja do swoich jakoś też nie mogę się zabrać, ale chyba czas najwyższy.

bomiel pisze...

Superowy!!!

slodqa pisze...

I Ty piszesz, że jesteś na poczatku swojej wędrowki ze scrapbookingiem?? Twoje prace wyglądają jakbyć scrapowała od lat!:)
Pozdrawiam:)