poniedziałek, 19 stycznia 2009

Zajawka! Kto zgadnie?

Jestem na etapie robienia czegos dla kogos. Pomyslalam sobie, ze urzadze u siebie mala zabawe - w koncu jest karnawal, prawda :-) ?! Moze ktos bedzie mial ochote "zabawic" sie ze mna? Ty zgadujesz, a ja robie cos ( niespodzianke ) dla Ciebie!!! Pokazalam taka mala zajawke, jesli ktos zgadnie co to jest, to ja zrobie dla tej osoby cos i bardzo sie postaram - obiecuje. Chodzi mi o dokladne sprecyzowanie zdjecia powyzej. Kto bedzie najblizszy lub najdokladniej odgadnie, ten wygra. Pozdrawiam cieplo i zycze milych chwil nad zaduma :-)))

12 komentarzy:

miodo_oka pisze...

To zapewne będzie jakiś piękny albumik () ... może dla Babci?

Piękny ten kawałeczek ... już nie mogę doczekać się aby podziwiać całość :o)

Pozdrawiam ... buziaki dla dziewczynek ...

Nowalinka pisze...

Ha, też obstawiam okładke albumu, zapowiada się ciekawie :)

Zielonooka pisze...

ja tak samo jak poprzedniczki obstawiam album, no to chyba nawet z ramką na zdjęcie na okładce oczywiście

miodo_oka pisze...

Hmmmmmmmm ....a może to właściwie przecudnej urody ramka na fotkę .... a kółeczka to zmyła ;o)

Coś za proste z tym albumem ... Jowitka chce nas (może?)w malinki wpuścić ? haa, haaa

Album albo rama ... no nie wiem sama ... ale jeszcze tu zajrzę jakbym miała olśnienie jakowe :o)

Jowita pisze...

Oj, kobietki, podoba mi sie, podoba :-) Album, okladka albumu, ramka - cuda, cudenka... No poczekam jeszcze troszeczke, a moze sprecyzujecie odrobine bardziej :-)

miodo_oka pisze...

Wiem ;o)

Zaraziłaś się i wzięło Cię na następny wordbook!!!

Czy tak ?

Jowita pisze...

Goraco sie robi :-) Czekam do czwartku, czyli do moich urodzin. W piatek napisze kto otrzyma ode mnie "COS". Pamietajcie kobietki, ze wygrywa ta osoba, ktora poda najdokladniej, wiec przypatrzcie sie zbizeniu zdjecia. Nie powiem, bo jestescie blisko, nawet bardzo bliziutko, ale... brakuje mi jednego stwierdzenie, wiec do dziela... :-)

Jowita pisze...

Juz odpowiadam na pytanie, ktore dostalam na skrzynke mailowa. O jakie szczegoly mi chodzi?Odpowiedz brzmi :
- jesli to album, to jaki?
- jesli to ramka, to jaka?
- jesli to wordbook, to jaki?
Trzymam kciuki :-)))

miodo_oka pisze...

Ostatni mój strzał ...
jest to wordbook DZIADEK&BABCIA .... z okazji święta kochanych dziadków :o)

Więcej nie próbuję ... nie mam innych pomysłów .

Pozdrawiam cieplutko ...

Kasia G. pisze...

A może to album ze zdjęciami wnuczek dla Babci i Dziadka?? w brzuszkach literek są fotki??...:D

slodqa pisze...

ja też obstawiam wordbook dla babci i dziadka z okazji ich święta:) przypuszczam że te dwa słowa mogą być jakoś połączone, gdyż ja w górnej części zdjęcia widzę kawałek literki B (babcia), a w dolnej kawałek literki D (dziadek). W środku oczywiście obstawiam zdjęcia wnucząt:)

miodo_oka pisze...

Nooooo to chyba dziewczyny naprowadziłam na dobry trop ... hmmm ... więc i ja dodam ... jak już tak szczegółowo inne bloger'ki się wpisują :o)

ODPOWIEDZ:
-jest to wordbook DZIADEK&BABCIA
(z okazji święta kochanych dziadków)
-obowiązkowo kilka fotek DWÓCH wnuczek, córeczek Jowitki ;o)
-zapewne w środeczku kilka ciepłych słów dla dziadków,zamieszczone na tagach (bądź stemplowe słowa)
- obowiązkowo wstążki, tasiemki bądź kokardki
- nooo jakże mogłabym pominąć widoczne przecież guziczki :o)
- może jakieś stemple "dzieciowe", skrapki z dziurkaczy hii, hiii {wyobraźnia mi się włączyła }
- wspaniałe kwiatuchy Prima
- widzę nawet jakby wskazóweczkę zegarową,
- jak album to oczywiście metalowe kółka spinające całość :o)
- oczywiście "widzę kawałek literki B (babcia), a w dolnej kawałek literki D (dziadek)" - po tym właściwie wpadłam ze to wordbook DZIADEK&BABCIA
- no i jeszcze piękne kolorki ... heee, heee co wszyscy widza na foto"zajawce"

No, bardziej opisać już się nie da (chyba?)

Pozdroffffffffionka ...