piątek, 23 stycznia 2009

Rozstrzygniecie konkursiku

Oglaszam wszem i wobec, ze zwyciezczynia mojego malenkiego konkursiku jest Migot77. Mysle, ze najdokladniej sprecyzowala moja zajawke. Jako pierwsza napisala, ze to album - owszem, potem jako pierwsza napisala, ze to wordbook - owszem, a potem taka lawina szczegolow dotyczacych zajawki, zgodnych z prawda, ze az bylam w szoku. Tak wiec Migot77 prosze skontaktowac sie ze mna na maila w sprawie szczegolow i prosze o adres domowy, abym mogla wyslac niespodzianke, ktora co prawda dopiero dojrzewa w mojej glowie ale niedlugo - obiecuje sie za nia wziac. Moj e-mail jowbad@interia.pl
Z powodow "technicznych" nie moge wordbooku pokazac w tej chwili, ale byc moze dzisiaj wieczorem lub jutro wyjawie owa tajemnice :-)
Buziaczki i pozdrowionka :-)

3 komentarze:

miodo_oka pisze...

Haa, haa, haa
wiedziałam że to wordbook dla Babci i Dziadka ... jednak zaraziłaś się tymi wordbook'ami :o)

A e-mailika już do Ciebie posyłam ....


Pozdrawiam ...

miodo_oka pisze...

Jowitko,
zapraszam do zabawy :o)


http://bibelociara.blogspot.com/2009/01/t-oto-nagrod-otrzymaam-od-madlinki.html

rudlis pisze...

Gratuluję! I czekamy na fotorelację z albumu ;)